Підписатися на RSS

Шановні учні, вчителі, батьки!
Вас запрошує шкільна бібліотека
Білоцерківської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 7

Завітайте до нашої бібліотеки!

/Files/images/библ.jpg

Девіз бібліотеки:
"Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники" Фуллер

/Files/images/библ2.jpg

Литвин Олена Станіславівна, бібліотекар

У своїй роботі бібліотека керується законодавчо-нормативними документами:

- Законом України "Про бібліотеку та бібліотечну справу"
- Законом України "Про освіту"
- Положенням про шкільну бібліотеку
- Інструкцією про порядок доставки, комплектування та облік літератури

Пам'ятні дати

/Files/images/bib.jpg

ПЕРЕЛІК навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2015/2016 навчальному році

ПЕРЕЛІК навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською та іншими мовами національних меншин у 2015/2016 навчальному році

ПЕРЕЛІК навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою у 2015/2016 навчальному році


ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ БІБЛІОТЕКОЮ

1. Користування бібліотекою безкоштовне
2. Право користування бібліотекою мають вчителі, учні, інші співробітники школи
3. Читачі мають право:
- одержувати у тимчасове користування книги з фонду бібліотеки;
- користуватися довідково-бібліографічним апаратом;
- користуватися комп’ютером для пошуку необхідної для навчання інформації
- брати участь у бібліотечних заходах
4. Книги видаються на 15 днів
5. Не видаються з бібліотеки:
- рідкі та цінні видання;
- довідкова література;
- останній примірник видання.
Ними користуються в читальному залі
6. Читачі зобов’язані:
- бережно відноситися до книг, проявляти постійну турботу про їх збереження;
- не робити в книгах ніяких поміток, підкреслювань;
- не виривати і не загинати сторінок;
- повертати книги в зазначений термін.
7. Учні розписуються у читацькому формулярі за кожний примірник видання, одержаний на абонементі, починаючи з 5 класу
8. Читачі, які загубили або зіпсували книгу з фонду бібліотеки, зобов’язані замінити її на таку ж або рівноцінну. Рівноцінність заміни визначає бібліотекар
9. Учні 1-11 класів зобов’язані бережно ставитися до підручників і нести за них відповідальність

/Files/images/библ.jpeg

ПАМ’ЯТКА ЧИТАЧЕВІ.

Як користуватися книгами.

Любий читачу! Бібліотечними книгами треба користуватися особливо обережно. Адже ці ж книги будуть читати інші діти.
ЧОГО БОЇТЬСЯ КНИГА?


- Брудних рук. Вони залишають на сторінках книги плями, роблять її неприємною.- Вологості. Від вологості псується палітурка.- Не читай під час їди. Перед тим, як почати читати книгу, обгорніть її папером або обкладинкою.- Не загинай сторінки і не перегинай палітурку. Книга боїться розсипатись на окремі листочки. Під час читання користуйся закладками для книг.

Рекомендації класним керівникам по роботі з учнями в межах акції “Живи, книго!”

Разом з дітьми та батьками оформити куток “Живи, книго!”.Ознайомлення учнів з єдиними вимогами по збереженню підручників. Ознайомлення з критеріями оцінювання підручників.Відповідальність за підручники в класі. Екран класних змагань за краще збереження підручників, пропаганду книги в школі. Приймати по акту підручники разом з членами батьківського комітету.Вимагати з батьків гарантійні листи за збереження підручників.Слідкувати, щоб учителі - предметники систематично перевіряли стан збереження підручників свого предмету (робили відповідні записи в щоденник учня.) Один раз на чверть виставляти оцінки в щоденники учням за стан збереження підручників.Надати допомогу посту бережливих в планування роботи. Разом з батьками здійснювати заходи по вихованню в учнів бережливого ставлення до книги .На батьківських зборах аналізувати наслідки рейдів перевірок.Планувати проведення класних зборів “Учись - вчитися”, де висвітлювати роль підручника. Аналізувати відношення до них учнів. Участь у Всеукраїнських акція “Живи, книго!” та “Подаруй книгу бібліотеці”.Відмітити учнів і батьків, які краще зберегли підручники.Вклеїти в щоденники учням єдині вимоги до збереження підручників.

/Files/images/413812_465350.jpg

Поради для батьків

Дитина розпочинає своє знайомство зі світом у колі своєї родини. І звісно, батьки посідають головне місце у вихованні своєї дитини. У сімї беруть початки світогляд ціннісні орієнтації, норми поведінки та трудові навички. Тож, шановні батьки, беріть активну участь у формуванні читацьких інтересів та культури читання вашої дитини:

Як тільки ваша дитина навчиться читати, познайомте її з першою книжкою для самостійного читання.

Поцікавтесь, чи зрозуміла дитина прочитане.

Обговоріть з нею книжечку.Поясніть незнайомі слова і розкажіть про словники.

Контролюйте тематику читання.

Обговорюйте з дитиною книги. Це допоможе вам стати щирими друзями.При обговоренні почитаного не наполягайте на своїй думці.

Створіть власну домашню бібліотеку.

Вчіть дитину бережливого ставлення до книги, як до безцінного скарбу.

Вчіть поважати будь- яку книгу - цікаву чи нецікаву - це як повага до іншої думки.

На формування індивідуальної свідомості дитини впливають характер стосунків між батьками і дітьми у сімї, ставлення батьків до людей, до праці, навчання, захоплень, загальний культурний ревень оточення.

Шановні читачі!

/Files/images/библ1.JPG

Неможливо уявити літературу жодного народу світу, в якій би були відсутні твори, написані про дітей і для дітей. Українська література не є винятком. XX ст. ознаменувалось достатньо великою кількістю творів, адресованих дітям. Це і літературні казки, які змальовують вигаданий письменниками фантастичний світ і навчають найкращих людських чеснот, наприклад, прозові казки Василя Короліва — Старого «Потерчата» і «Хуха-Моховинка» або віршовані казки Василя Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотан» чи «Подорож у країну Навпаки». І великі пригодницькі повісті про дружбу, взаємодопомогу, доброту, наприклад, трилогія (бо складається з трьох книг, героями яких є одні персонажі) Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки» або казкова повість Віктора Близнеця «Женя і Синько».


1. М. Йогансен «Собака Джан»,

2. В. Королів-Старий «Мавка Вербинка», «Рибальчина Русалонька»,

3. Н. Кибальчич «Легенда про святого Юліана Милосердного»,

4. О. Іваненко «Казка про маленького Піка», «Чорноморденький»,

5. В. Шевчук «Панна квітів»,

6. І. Крип'якевич «Пригоди Юрка-козака»,

7. В. Винниченко «Кумедія з Костем»,

8. А. Косматенко «Черепаха в небі»,

9. І. Багмут «Пригоди чорного кота Лапченка, описані ним самим»,

10. В. Близнець «Звук павутинки», «Землянка», «Як народжується стежка», «Золота гора до неба», М. Трублаїні «Лахтак»,

11. А. Дімаров «Блакитна дитина», «Друга планета», «Три грані часу», «Діти».

Ці твори ви можете знайти на сайті http://www.ukrlib.com.ua/encycl/

А чи знаєте ви, яким було дитинство всесвітньо відомих видатних людей?

1. Олесь Ільченко про Леонардо да Вінчі, Карла Ліннея, Жюля Верна, Джона Рокфеллера, Лесю Українку, Вінстона Черчілля. – К.: Грані-Т,2007.-96с.,іл.


2. Ніна Воскресенська про Олександра Македонськ ого , Клеопатру VII,Івана Котляревського,Фрітьофа Нансена, Гаррі Гудіні.-К.: Грані-Т,2007.-120с.,іл.

3. Леонід Кононович про Жанну Д’арк, Джордано Бруно, Джека Лондона, Рабіндраната Тагора, Богдана-Ігоря Антонича.- К.: Грані-Т,2008.-96с.,іл.

4. Андрій Кокотюха про Луї Буссенара , Томаса Майна Ріда, Миколу Міклухо-Маклая, Рафаеля Сабатіні, Роберта Луїса Стівенсона.- К.: Грані-Т, 2008.-88с.,іл.

5. Валерій і Наталя Лапікури про Григорія Сковороду, Жана Анрі Фабра, Петра Котляревського, Івана Кожедуба, Михайла Остроградського.- К.: Грані-Т, 2008.-120с.,іл.

6. Яна Дубинянська про Джері Даррела, Машу Єрмолову, Олю Кобилянську, Рея Бредбері, Ованеса Айвазовського.- К.: Грані-Т, 2008.-104с.,іл.

7. Степан Процюк про Василя Стефаника, Карла-Густава Юнга, Володимира Винниченка, Архипа Тесленка, Ніку Турбіну.- К.: Грані-Т, 2008.-96с.,іл.

8.Сашко Дерманський про Авіценну, Олександра Суворова, Олександра Довженка, Уолта Діснея, Пеле. - К.: Грані-Т, 2008.-112с.,іл.

9.Олександр і Наталя Шевченки про Омара Хайяма, Грицька Чубая, Фредді Меркюрі, Джеймса Пола Маккартні, Стівена Спілберга.- К.: Грані-Т, 2008.-120с.,іл.
10.Наталія Загорська про Дениса Давидова ,Міхаїла Булгакова, Олександра Купріна, Норгейта Тенсинга, Марію Каллас.- К.: Грані-Т, 2008.-128с.,іл.

Нові імена в українській дитячій літературі

/Files/images/Moia_Ukraina.jpg

Державний заклад "Державна бібліотека України для юнацтва"

ДЕРЖАВНА НАУКОВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА БІБЛІОТЕКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ

БІБЛІОТЕКА УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

БИБЛИОТЕКА МАКСИМА МОШКОВА

БОЛЬШАЯ ON-LINE БИБЛИОТЕКА e-Reading

ЭЛЕКТРОННАЯ БИБЛИОТЕКА

ЭЛЕКТРОННАЯ БИБЛИОТЕКА АЛЬДЕБАРАН

Освітні портали

Кiлькiсть переглядiв: 39

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.